— EDNA RHONERANGER ♲♲♲wip♲♲♲
Rhoneranger Nie Wrz 26, 2021 2:26 pm
Rhoneranger Nie Wrz 26, 2021 2:26 pm
Admin
Admin
PUNKTY ŻYCIA
Punkty Życia na starcie przyjmują wartość 12 punktów dla każdego. Punkty te znajdują się na pasku nad avatarem każdej postaci i nie są dostępne do edycji przez użytkowników.
W momencie, gdy Punkty Życia spadną do zera, postać automatycznie traci przytomność bądź umiera - w zależności od tego, co dzieje się fabularnie i od decyzji Mistrza Gry. Wiadomo, że trudno tylko stracić przytomność, gdy wpada się do wulkanu.
LECZENIE I ODZYSKIWANIE PUNKTÓW ŻYCIA
Postaci posiadające atut związany z medycyną mogą, o ile same nie są nieprzytomne, leczyć siebie i innych. Sanitariusz zwykle wykonuje minimum podwójny rzut (kostka podstawowa plus kostka bonusowa za atut) i przywraca tyle Punktów Życia, ile oczek na kostkach wyrzucił.
Mistrz Gry ma prawo redukować kostki medyka biorąc pod uwagę okoliczności w jakich znajduje się pacjent - na przykład jeżeli ten nie odpoczywa, nadal pracuje mimo ran czy wpływają na niego inne, utrudniające wyzdrowienie czynniki.
Sanitariusza obowiązuje przerwa w postaci trzech wątków w przypadku leczenia tej samej postaci. Wielu Sanitariuszy może łączyć siły, by uzyskać lepsze efekty.
CHOROBA
Postać może uzyskać status osoby chorej przez zamieszkiwanie dzielnicy, w której temperatura spadła do Mroźnej, na skutek działania Mistrza Gry, na własne życzenie bądź przez losowanie w przypadku, gdy Zaopatrzeniowcy nie zdołają zebrać odpowiedniej ilości pożywienia.
Mechanika nie narzuca rodzaju choroby, ten w zupełności zależy do gracza. Może uznać, że to zapalenie płuc, poważna rana, tylko kwarantanna czy absencja z powodu pozostania w domu z chorym dzieckiem. Liczy się tylko fakt, że posiada ona status osoby chorej.
Chorzy nie pracują, a więc nie biorą udziału w Zdobywaniu Surowców, otrzymują ujemną kostkę do rzutów, jednak mimo to mogą brać udział w fabule forum.
Co trzy przeprowadzone wątki chora postać traci 2 Punkty Życia. Za postać wyleczoną uznaję się taką, która odzyskała wszystkie punkty.
ŚMIERĆ I TEST PRZETRWANIA
Postać może umrzeć nie tylko, gdy jej punkty życia spadną do zera, ale również, gdy znajdzie się w niesprzyjających warunkach fabularnych - zażyje truciznę, spadnie w przepaść bądź przejdzie w butach po świeżo umytej podłodze.
Śmierć to dopiero początek, a moment w którym Mistrz Gry oświadczy, że nasza postać nie żyje to nie czas na nową kartę postaci, a na Test Przetrwania. Polega on na rzucie kostką sześciościenną i porównaniu wyniku z punktami opisanymi poniżej.
Gracz może wydać pozostałe mu Szczęście, by ponownie rzucić kostką po poznaniu wyniku. Każdy taki dodatkowy rzut kosztuje jeden punkt Szczęścia.
Punkty Życia na starcie przyjmują wartość 12 punktów dla każdego. Punkty te znajdują się na pasku nad avatarem każdej postaci i nie są dostępne do edycji przez użytkowników.
W momencie, gdy Punkty Życia spadną do zera, postać automatycznie traci przytomność bądź umiera - w zależności od tego, co dzieje się fabularnie i od decyzji Mistrza Gry. Wiadomo, że trudno tylko stracić przytomność, gdy wpada się do wulkanu.
LECZENIE I ODZYSKIWANIE PUNKTÓW ŻYCIA
Postaci posiadające atut związany z medycyną mogą, o ile same nie są nieprzytomne, leczyć siebie i innych. Sanitariusz zwykle wykonuje minimum podwójny rzut (kostka podstawowa plus kostka bonusowa za atut) i przywraca tyle Punktów Życia, ile oczek na kostkach wyrzucił.
Mistrz Gry ma prawo redukować kostki medyka biorąc pod uwagę okoliczności w jakich znajduje się pacjent - na przykład jeżeli ten nie odpoczywa, nadal pracuje mimo ran czy wpływają na niego inne, utrudniające wyzdrowienie czynniki.
Sanitariusza obowiązuje przerwa w postaci trzech wątków w przypadku leczenia tej samej postaci. Wielu Sanitariuszy może łączyć siły, by uzyskać lepsze efekty.
CHOROBA
Postać może uzyskać status osoby chorej przez zamieszkiwanie dzielnicy, w której temperatura spadła do Mroźnej, na skutek działania Mistrza Gry, na własne życzenie bądź przez losowanie w przypadku, gdy Zaopatrzeniowcy nie zdołają zebrać odpowiedniej ilości pożywienia.
Mechanika nie narzuca rodzaju choroby, ten w zupełności zależy do gracza. Może uznać, że to zapalenie płuc, poważna rana, tylko kwarantanna czy absencja z powodu pozostania w domu z chorym dzieckiem. Liczy się tylko fakt, że posiada ona status osoby chorej.
Chorzy nie pracują, a więc nie biorą udziału w Zdobywaniu Surowców, otrzymują ujemną kostkę do rzutów, jednak mimo to mogą brać udział w fabule forum.
Co trzy przeprowadzone wątki chora postać traci 2 Punkty Życia. Za postać wyleczoną uznaję się taką, która odzyskała wszystkie punkty.
ŚMIERĆ I TEST PRZETRWANIA
Postać może umrzeć nie tylko, gdy jej punkty życia spadną do zera, ale również, gdy znajdzie się w niesprzyjających warunkach fabularnych - zażyje truciznę, spadnie w przepaść bądź przejdzie w butach po świeżo umytej podłodze.
Śmierć to dopiero początek, a moment w którym Mistrz Gry oświadczy, że nasza postać nie żyje to nie czas na nową kartę postaci, a na Test Przetrwania. Polega on na rzucie kostką sześciościenną i porównaniu wyniku z punktami opisanymi poniżej.
Wyrzuć więcej niż... | ... jeżeli wydarzyło się |
1 | nikt nie widział momentu śmierci postaci, a okoliczności pozwalają mieć nadzieję, że przeżyła |
2 | nikt nie widział momentu śmierci postaci, ale okoliczności nakazują sądzić, że zginęła |
3 | postać otrzymała śmiertelną ranę, ale nikt nie sprawdził potem, czy nie żyje |
4 | postać otrzymała śmiertelną ranę, a potem upewniono się, że nie żyje |
5 | postaci zadano śmierć, której ewidentnie nie można cudem uniknąć |
Gracz może wydać pozostałe mu Szczęście, by ponownie rzucić kostką po poznaniu wyniku. Każdy taki dodatkowy rzut kosztuje jeden punkt Szczęścia.
- 398
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|